Dag 6 - min dag.

Dag 06 – Din dag
Dag 07 – Din bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Din tro
Dag 10 – Vad du hade på dig idag
Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – Vad som finns i din väska
Dag 13 – Denna vecka
Dag 14 – Vad du hade på dig idag
Dag 15 – Dina drömmar
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Min dag började klockan 10:30, då vaknade jag av att Kasper
låg och buffade och knuffades med sina små händer i mitt ansikte.
Då gick jag upp och duschade och fixade mig, så fixade jag Kasper.
Klockan 13:20 kom min lådsaspappa och lämnade barnstolen,
och 13:30 kom Charlies farfar och hämtade oss.
Vi var hos Charlies farmor och farfar och åt
god mat och fick lite julklappar, men det är ju inte jul
fören om 19 dagar ;)
Nu har jag precis satt mig här, det var min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0