59 frågor.

Har lite tråkigt, så snodde denna lista av min älskade vän Samantha.

1. Hur gammal är du om fem år? 22år
2. Vem var den sista du träffade? Charlie.
3. Hur lång är du? 161 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? En som gick på 6an nyss, hulken.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag vet faktiskt inte, för jag har inte haft comviq kompis så har inte skickat sms på några dagar.
7. Vad är dagens planer? Det är kväll nu, jag ska nog sova snart.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa tror jag, men ibland ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Igår.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? 9.30.
13. Har du någon gång hittat en katt? En katt? Nej, det tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen.
15. Vilken plats föredrar du minst? På läskiga ställen och i mörker ensam.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag är barnmorska och bor i ett fint hus med Charlie, Kasper och några syskon till Kasper.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret skulle jag tro. Och monster, haha.
18. Vem fick dig att skratta senast? Charlie tror jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med en stor t-shirt, oftast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, en gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja, det är jag nog. Men mot vissa är jag jätteblyg.
27. Vilken är din favoritglass? Päronsplitt och mjukglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vet faktiskt inte, spara en hel del till Kasper tills han blir stor. Ta körkort skulle jag nog göra! 
29. Tycker du om kinamat? Ja, love it!
30. Tycker du om kaffe? Nej!
31. Vad dricker du till frukost? Milk.
32. Sover du på någon särskild sida? Mage oftast.
33. Kan du spela poker? Nja, halv som halv.
34. Tycker du om att mysa? Ja, jättemycket!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, kan man säga. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, marilyn manson haha!
37. Vill du ha barn? Jag har redan en underbart fin son, och skulle vilja ha 1 eller 2 till.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och några ord på finska, haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, two times.
40. Föredrar du havet eller en pool? En pool, fast havet också.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Om jag får välja så skulle de gå åt till kläder och grejer till Kasper, och lite till oss också. 
42. Äger du dyra smycken? Dyrt vet jag inte, men fina.
43. Har du någon gång testat att röka? Ja, hehe.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chilinöt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet faktiskt inte, finns många.
46. Välj ett ärr på din kropp? Från kejsarsnittet på magen, är faktiskt stolt över det.
47. Vad har du för ringsignal? Någon som finns på mobilen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, och vissa använde Kasper när han var liten, hehe.

49. Flirtar du mycket? Bara med Charlie! :D

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild på bloggen :p
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa en bok just nu som heter "Tankar från sängkanten"  
54. Läser du dagstidningen? Kan hända att jag läser på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, eller gjorde på Vi Föräldrar, men det kanske inte är en veckotidning.
56. Dansar du i bilen? Nej, så kort är jag inte.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det var nog rix FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Brev till morfar.

59. När var du i kyrkan senast? Min mosters bröllop.


Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till ebba.

hhihi

2010-12-17 @ 11:20:32
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0