BVC, kasper 3 månader.

Igår var vi på skatteverket och fixade med adressändringen, sen åt jag och Charlie på Ming eftersom det var hans födelsedag, mums var det! Grattis min fina, älskade pojkvän, hoppas du fick en bra födelsedag!♥ Sen efter det åkte vi hem till min mamma och bjöd på glasstårta och hade trevligt. Charlie åkte hem och fixade lite grejer, så åkte jag och min syster till tunapark och köpte julklappar, medans Kasper var hemma med sin mormor. Vi sov hos min mamma eftersom vi skulle till bvc tidigt på morgonen. Det gick jättebra där, han fick två sprutor i sina små ben, och var jätteduktig! Och galet stor har han blivit också!

3 månader
Vikt: 6580g (+750g på 5 veckor)
Längd: 64cm (+3.5cm+ på 5 veckor)

Kasper kan nu:
Han är jättestadig i nacken och kan "sitta själv" i knät utan att huvudet vinglar iväg.
Har upptäckt sina händer och älskar att bita på dem!
Ligga på mage och ha huvudet uppe en lång stund.
Känner igen människor och blir jätteglad när han ser folk han känner igen.
Han pratar och skrattar nästan hela tiden.
Så är det säkert mera saker som jag inte kommer på just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0