Dag 19 - något jag ångrar.

Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag ångrar faktiskt ingenting jag gjort i mitt liv. Om jag inte gjort det jag gjorde och har gjort under mitt liv, kanske inte mitt liv skulle sett ut så som det gör just nu. Visst, det är klart det finns vissa saker man ångrar att man gjort annolunda, men man lär sig av sina misstag. Med varje negativ sak finns det alltid något positivt med i bilden.

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till ebba.

Haha ja precis det var såna tofflor :D hihi ja hon är stor nu :D

2010-12-21 @ 21:11:28
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0