Dag 17&18 - mitt bästa minne&min kärlek.

Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek

Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Jag har många bra minnen, men ett av det bästa är när jag, kija och beca var i stockholm för 3 år sen tror jag det var, sommaren 2007. När vi åkte på tunnelbanan med alla täcken och kuddar för att sova på en strand. Men klockan 5 på morgonen ångrade vi oss & satt oss och väntade på att första morgontåget skulle komma. och när sov på balkongen och grannen kom ut och sa till oss att vara tysta, och kija svarade: hemma på min gata i strängnäs, där stänger man fönstret ifall man vill ha lugn och ro! och när vi skulle till tågstation för att åka hem till eskilstuna och strängnäs, så satt vi alla tre på en cykel med en resväska där bak efter cykeln och åkte ner för väärsta backen med småsten, hahaha! och på tåget hade vi med oss cykeln och den höll på och fastna när vi skulle gå av, hahahaha alltså jag dör! fyfan vilka minnen alltså, och det finns miljoner till med er två jag aldrig kommer glömma!
Det viktigaste och dyrbaraste i mitt liv är min vackra son, min fina pojkvän och min underbara familj och vänner. Utan dem skulle jag inte vara hel, jag skulle inte vara jag. Jag är så otroligt tacksam för allt ni gjort för mig, att ni får mig att må bra genom att bara finnas vid min sida.

Kommentarer
Postat av: kija

hahahahahaha!! Fan vad kul vi hade, kommer aldrig glömma det. Åå jag saknar allt det där som fan. Hihi, vi måste ses snart. :) i love u. <3

2010-12-18 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0