Det finns idioter till allting.

Vi vaknade nyss efter att ha sovit någon timme inatt.
Både jag ch Kasper är sjuka, förkylda och han är hostig, lillskrutten :(
Inatt ringde Charlie mig och sa att han blivit misshandlad av tre
stycken 30åringar typ, fyfan säger jag bara!
Så jag och Kasper ska väl ta en promenad
till sjukhuset såfort Charlie svarar på sms.
Nu sitter jag här med en hostig liten Kasper i knät
och en tjatig lillebror brevid mig, vi laddar ner toystory 3 som
han frågar 20 gånger i minuter om den är klar, haha!
Pussen



Kommentarer
Postat av: Lollo mamma till mimmi!

ja kanske de! :)

Nej det gör jag inte, ammade 3 veckor, men sen räckte inte mjölken till och vi fortsatte med bara ersättning, fungerar jätte bra :)

Kram

2010-11-20 @ 14:00:31
URL: http://misshairspray.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0