Vad har natten att bjuda på?

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, bara tagit det lugnt.
Igår skrev jag ju att Kasper ätit ersättning till kvällen,
men jag missförstod mamma, det var vanlig bröstmjölk han fick.
Igår prövade vi att ge tillägg efter jag ammat på kvällen,
men han var alldeles för trött för att få i sig det med så han åt bara 10ml.
Nyss åt han 50ml, så får se om det blir skillnad inatt.
Huvudsaken är att han är att han blir mätt och belåten!
Just nu sitter han i mitt knä och snarkar för fullt, låter som han
börjar bli förkyld och snorig, eller så har han fått det av sin far hihi.
Nu ska jag kolla runt lite på datan innan det är dax att sussa, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0