Ta vara på det du har

Hittade några bloggar om barn som har en hudsjukdom,
dem barnen har 10% chans att leva till sin första födelsedag,
deras 1årsdag. Elly, Jonah och Tripp har den här sjukdomen.
Tänk dig att vara i deras föräldrars sits, att lära känna sina barn
och sen aldrig veta om du måste säga förväl efter några månader.
När man läser dem här bloggarna tänker man verkligen efter.
Ta vara på det som finns nu och kommer finnas, inte det som funnits.
Det som funnits kommer man alltid minnas, men man måste gå vidare.
Det jag har nu, mina vänner, mina bekanta, min familj,
min pojkvän och min underbara son, jag ska njuta av
varenda minut jag får tillbringa med dem,
man vet aldrig när man måste säga förväl.

Kommentarer
Postat av: Majja

Såg en kommentar nu du skrivit på min blogg. seg jag är o inte ha läst den :p du skrev det den 3 november, och frågade hur länge jag ammade :p



- Jag ammade i 2veckor men då var det så att jag hade ont konstant i oxå :/ böla varje nån jag eller nån nudda mitt bröst. Jack fick inte tag på tutten och bara skrek. Kändes som att vi blev osams och när jag berätta det för vår bvc sa hon att man ska ju inte känna som att man är osams med sitt barn och då slutade jag och han vart 10000gånger nöjdare med ersättningen :)

2010-11-15 @ 16:41:46
URL: http://mammatilljack.blogg.se/
Postat av: Lina

faan , jag läste det där & kom vidare till massa andra bloggar som också handlade om den där sjukdomen . men skulle inte läst allt , för kom in på bloggar där folk förlorat sina barn . så nu sitter jag & gråter . usch vad hemskt :( som du skrev , man ska ta vara på det man har & varenda sekund här i livet , för man vet aldrig när man mister någon ...

2010-11-17 @ 23:54:25
URL: http://wimaarkk.loggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0