wendesday

Idag kan man säga att jag inte är speciellt pigg.
Kasper somnade åtta igårkväll och vaknade igen 12, och vad resulterar det?
Jo, han är hur pigg och glad som helst, och somnar inte fören klockan 5 imorse..
Menmen, det är så det är och ha småbarn he-he!
Idag har vi vart på stan en sväng och köpt lite nödvändiga saker,
ett bärbart tagnentbord&datamus, självförsvarsspray och spicyhot, mums!
Köpte även en amningskopp som jag ska ha på de andra bröstet när jag
ammar för det rinner så mycket från de lediga bröstet.
Har också vart och hämtat lite kläder hos våran gamla granne,
jättefina kläder, så nu blir hans garderob ännu mer överfull än vad den redan är ;)
Nu kollar jag andra avenyn och äter chips,
och mitt lilla hjärta ligger här brevid mig och sover. ♥
puss,



Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

tack. =) de jag har sett och läst av dig så verkar du också vara en jätte bra mamma =)



de har gått bättre idag så jag kämpar vidare och hoppas de börjar fungera igen

2010-10-28 @ 21:38:48
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0