allergi

Jag är typ halvdöd. Jag är jättesnorig, röda och rinnande ögon, ont i huvudet,
förbaskat trött och seg trots att jag tagit en tablett. Vad beror det på då?
Jo, den där fula pollen. HATAR och vara allergisk mot pollen, man känner
sig rent av handikappad. Jaja, nog om det.
Kasper ligger och sover och jag ska alldeles strax väcka honom så ska vi åka
och möta min lådsaspappa vid slagsta, sen ska jag ner på stan och möta Samantha,
och vi ska gå till sjukhuset och lämna lunchpengar till Charlie, och jag ska även till
tandläkaren på sjukhuset, eller nu vad det är, och min fina vän kunde passa Kasper
de minuter jag är där♥ Resten av dagen ska vi väl busa med barnen och bara njuta
av det fina vädret. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0