Det finns idioter till allt.


Idag har jag varit duktig och städat här hemma, eller det var meningen att det skulle vara
fint och städat vid det här laget.. Varför är det inte det? Jo, för jag var nere i tvättstugan
och tvättade och tänkte då passa på att kolla efter påsen till Kaspers babygym, och vad ser
jag? Eller vad ser jag inte, låset är borta. Och kartongen till våran gamla plattskärm är helt
uppriven, synd att den var tom då! Så jag tog Kasper i bärselet och släppa upp nästan
allting i lägenheten, då kan dem rota i vårat förråd bäst dem vill.
Fan vilka idioter det finns, det är verkligen såå kul och bo här, det ena efter det andra.

Nog om det, ska väl försöka få det att se någelunda fint här hemma, just nu ser det
ut som att vi ska flytta imorgon.. Nu ropar min son efter uppmärksamhet, kram♥


Mindre fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0