Fiske med pappa

Idag ringde jag till vårdcentralen för att fråga ifall det fanns någon möjlighet att få en
spruta för allergin. Då sa hon i telefon att jag skulle komma dit klockan 14.15 för att träffa
en läkare. Så jag fixade mig och Kasper snabbt som tusan, gick iväg med Kasper till Charlie
som var och fiskade på andra sidan vattnet en bit bort, så tog jag bussen till Skiftinge.
Gjorde allergitest och ska få hämta ut en medicin som tydligen ska vara bättre än apotekets,
ska hämta den imorgon.

Nu är jag och Kasper hemma, vi har bytt blöja eftersom smarta jag glömde att packa ner det
då han skulle vara med Charlie, så funderar starkt på att gå tillbaka och mysa lite vid vattnet och i solen
innan det är dax för Kasper att sova.

Nu ser jag ett huvud sticka upp på andra sidan bordet, Kasper ställde sig på fötter mot bordet helt själv! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Va duktig min lilla solstråle är, ge han puss från mormor<2<2

2011-04-28 @ 23:14:59
Postat av: mamma

va duktig han är min lilla solstråle! ge han en puss från mormor<3<3

2011-04-28 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0