blabla

BAKGRUND: 01. Fullständigt namn? Josefine Anja Ida Ravnestam 02. Exakt ålder? 18 år. 03. Vart bor du? Eskilstuna 04. Bor tillsammans med? Min prins 05. Husdjur? Nix 06. Färg på ditt hus? Ljusgus 07. När är du född? 5 januari 1993 08. Klass? what 09. Vilket år tog du studenten? har ej gjort det 10. Något jobb? nope 11. När gick du upp i morse? 7.30 12. När ska du sova? nångång 13. Duschat idag? nej 14. Kramat någon idag? Japp 15. Pussat någon idag? japp 16. Vad har du ätit idag? drickyogurt, köttbullar och potatis och lasagne 17. Dagens klädsel? mjukisar och linne 18. Dagens smink? från igår 19. Dagens sötnos? kasper såklart 20. Dagens roligaste? skalbaggarna hahaha SOCIALT: 21. Har du många vänner? tillräckligt 22. Hur många har du kysst? dedu 23. Vem kramade du senast? isabelle 24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? japp 25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? jag har ingen 26. Hur många bästa vänner har du haft genom åren? 2 27. Har du pojk-/flickvän? nej, klarar mig utan de 28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma 29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jaså vadårå? :) Jag får den magkänslan iaf. Tänk att om 40 minuter är det en vecka kvar tills jag fyller 20 :o <3 FAVORIT: 31. Film? taken 32. Låt? ingen aning 33. Mat? tacos 34. Dryck? cooola 35. Färg? lila 36. Bok? finns många 37. Stad? jadu 38. Land? jadu 39. Ämne i skolan? går inte i skolan haha 40. Strul? what SENASTE: 41. Personen du tänkte på? .. 42. Personen du kysste? hemlis 43. Gången du spydde? ett tag sen 44. Gången du grät? today 45. Pizzan du åt? igår, kebab 46. Gången du var i Göteborg? 3 år sen typ 47. Gången du var i Stockholm? några veckor sen 48. Gången du var full? två veckor sen 49. Gången du var hög? long time ago 50. Personen som såg dig gråta? mamma ANTINGEN ELLER: 51. Svart eller vitt? vitt 52. Hund eller katt? Katt 53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma med min älskling såklart 54. Tvspel eller datorspel? dataspel 55. Singel eller upptagen? singel fyfan 56. Film eller bio? film 57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? Facebook 58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov 59. Big Brother eller Paradise Hotel? bigbrother 60. Har du svart hår eller blondt? Blond 61. Har du blåa ögon eller bruna? Blågrå 62. Choklad eller lakrits? Choklad 63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm 64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger 65. Coca cola eller fanta? Cola 66. Pizza eller kebab? Pizza 67. Randigt eller prickigt? randigt 68. Älska eller älskas? Älska 69. Leva eller dö? Leva ANTAL: 70. Personer du älskar? beror på vad man menar med älska, men annars 1 71. Personer du hatar? hata är ett starkt ord, men 1 72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 seriös 73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? lala 74. Glassar du ätit på en dag? haha inte vet jag 75. Festivaler du varit på/ska på detta året? noll 76. Gånger du haft minnesluckor? dont remember 77. Gånger du varit hög? lala 78. Personer du saknar just nu? 1 79. Gånger ditt hjärta brustit? för många VEM: 80. Vill du kyssa nu? ingen 81. Ska du träffa imorgon? isabelle och samantha 82. Sjöng du senast för? kasper säkert 83. Hade du senast en msn-konversation med? carolin 84. Spelade du tvspel med senast? haha vet inte 85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? jag åker själv haha 86. Vill du kasta en sten i huvudet på? jadu, det behöver vi inte ta här 87. Förtjänar att dö? äckliga våldtäktsmän och såna 88. Är söt? kasper 89. Vill du sova bredvid inatt? jag ska sova med bästa isabelle VAD: 90. Gör dig glad? min son, familj och mina vänner 91. Gör dig ledsen? skitsnack och kärlek 92. Vill du helst göra nu? äta ostbågar 93. Önskar du att du slapp göra? gå upp tidigt som tusan imorgon 94. Vill du ha nu? har allt redan 95. Önskar du dig i födelsedagspresent? tatuering 96. Längtar du till? kaspers födelsedag 97. Tycker du om dina betyg? jarå 98. Ångrar du i ditt liv? ganska mycket 99. Är det bästa som hänt dig? min fina kasper 100. Hur mycket är klockan? 00:42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0