NOW YOU KNOW HOW I FEEL.

 Hejsan svejsan! Nu har jag vart jätteseg på att uppdatera, men har inte vart så pepp på att blogga. Men det kanske blir ändring på det :) Igår var Kasper hos sin mormor medans jag och Isabelle var hos Samy med massa trevligt folk :) Tog nattbussen 20 i 3 från Torshälla och var hemma runt halvfyra :o Vart väckt klockan sju imorse av att det ringde, gick till icamaxi och köpte mat till oss, sen somnade om igen klockan 10 och sov en timme. Vid tvåtiden kom mammas lilla älskling hem :) Nu sover Kasper, hoppas att han sover för natten. Maten är i ugnen och snart kommer bästa kusin Emelie hit och har lördagsmys! För att fördriva tiden lite nu så jag inte somnar ska jag göra om min design och ta den från min gravidblogg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0