SVAR PÅ TAL.

Gillar din blogg!:) undrar om du alltid har velat bli mamma tidigt? Var Kasper planerad
och hur kom ni fram till att ni ville skaffa barn?

Jag har alltid längtat tills jag blir mamma, men då hade jag planerat att att skaffa barn när jag har jobb och hus, haha. Men jag hade inte räknat med att bli mamma såhär tidigt.
Ja, Kasper var planerad, jag och Kaspers pappa kände verkligen att vi ville ha barn, leva och ha en framtid tillsammans. Och det är ingenting jag ångrar, att vi planerade Kasper. Även om det är som det är och vi inte är tillsammans längre så kommer jag aldrig någonsin kunna tacka honom tillräckligt att han gett mig en sådan fin och underbar son :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret:) tycker du verkar vara stark och klara dig bra på egen hand, beudrar ditt mod! Kasper har tur som har dig som mamma! Fortsätt vara så positiv som du verkar och hoppas allt går bra för dig och lilla killen:) kram

2011-08-30 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0