Kaspers bästavän.

Igår somnade Kasper 21.30 och vaknade 9.00 imorse, härligt! Hoppas det håller i sig så :) Vi gick upp vid elva, slöade och busade i sängen hela morgonen som vanligt, haha :D Låg bara och myste framför TVn fram till 13.00, då somnade Kasper och 14.30 gick vi till Icamaxi, det var en tjej som skulle köpa mumin-skötbädden :) Mötte mamma som precis slutat jobbet, tog en liten promenad och sen hem till henne. Vi åt, pusslade, åt glass och bara myste, jag är så glad att jag och Kasper bara kan släppa allting ibland och bara gå över till mamma och ha det trevligt♥ Vi kom hem för en stund sen, Kasper fick ny blöja, pyamas och välling och somnade nästan bums. Helt otroligt, klockan är 22.10 och jag höll på och somna när jag kollade OTH, de senaste nätterna har jag somnat runt 03.. Menmen, ska äta nånting och lägga mig i sängen och försöka sova. Imorgon blir det ungdomsmottagningen och sen träffa våra saaaknade och underbara vänner Samantha och Ebba, wiho! :D Goodnigth!
Jättefin bild på Kasper och hans bästavän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt när ni är här o man får mysa lite med er båda:-)<3

2011-12-01 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0