Åtta stycken

Åtta favoritprogram (TV): simpsons, one tree hill, vad blir det för mat, bygglov, de okända, 16 and pregnantteen mom, solsidan

Åtta saker som jag gjorde igår: lagade mat, sov, diska, träffa samantha och ebba, dammsög, skura golvet, bädda, busa med kasper,

Åtta saker som jag ser fram mot: sommaren, solen, börja skolan, kaspers födelsedag, 11 juni, tills vi får nya tapeter, påsk, göteborg

Åtta ord/meningar du använder ofta: men ofta, aa ellerhur, jarå, fett, äre så, jag orkar inte, charlieee, japp

Åtta saker du önskar dig: körkort, bil, ny mobil, ny teve, ny lägenhet, nya kläder, systemkamera, en hiss

Åtta saker som gör mig irriterad: reklam när man kollar på favoritprogrammet, grannjäveln, när charlie inte lyssnar på mig, dammråttor, huvudvärk, höggljuda människor, våra fula tapeter, mitt hår

Åtta saker som gör mig glad: Min fina pojkvän och son, min familj, musik, vänner, glass, godis, sol, lugn och ro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0