Full fart!

Idag har jag haft fullt upp heeela dagen! Vaknade vid nio och hoppade in i duschen.
Gav Kasper gröt och fixade han, fixade mig och så. Sen vid 11.30 kom pappa och
hämtade oss, vi åkte till Elgiganten för att byta en toast, vi fick dubbla i julklapp, så
tog en stavmixer istället, perfekt när vi ska göra egen barnmat sen! Fick skjuss hem
till mamma, snackade lite skit och åt lunch. Vidare till BVC. Hem till Jossan och hämtade
bilder på Kasper, tusen tack för de fina bilderna. ♥ Mötte Samantha och Ebbis på stan vid fyra,
jag köpte födelsedagspresent till min lillebror och Charlies lillasyster. Hade
väldigt trevligt och roligt, preeecis som vanligt! Tack vännen ♥
Nu sitter jag här och ska alldeles gå och lägga mig och läsa, natti!

Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Tack själv! :) <3

2011-02-02 @ 15:54:28
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0