2010 Lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn, hähä!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, några stycken.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min morfar.

5. Vilka länder besökte du? Inga.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej, men saknar min gravidmage lite faktiskt.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 22 September 2010, självfallet <3

8. Vad var din största framgång 2010? Gick ut skolan med skapliga betyg, gick igenom en jobbig förlossning och flyttat hemifrån.

9. Största misstaget? Inget, tror jag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, det tror jag inte.

11. Bästa köpet? Hm, vet faktiskt inte. Våra nya bärbara datorer som kommer nästa vecka!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder till mig och Kasper skulle jag tro, och massa gotti!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min underbara son och min familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? White Lion - when the children cry & Rihanna&Eminen - Love the way you lie. Lyssnade på dem jämt när jag var gravid!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hm, sparat mera pengar och lagt de på vettigare saker!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte, ingenting.

18. Hur tillbringar du julen? Hos min faster i Tumbo med mina släktingar, och sen hemma hos min mamma med släkt.

19. Blev du kär i år? Nej, jag vart kär för 2 och ett halvt år sen.

20. Favoritprogram på TV? Måste nog vara Unga Mödrar, och typ inrednings och matlagningsprogram
21. Bästa boken du läste i år? Babysug.

22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg vad jag fick, haha. Det är så tätt inpå julafton så jag blandar ihop.

25. Något du önskade dig men inte fick? Tror jag inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var bara hemma hos pappa tror jag, jag kommer faktiskt inte ihåg!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det här året har vart det bästa någonsin!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeansleggins, linnen, och tunnikor.

29. Vad fick dig att må bra? Min fina son och min familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen, haha.

31. Vem saknade du? Min pappa...

32. De bästa nya människorna du träffade? Samantha, helt klart! Och Kasper såklart om det räknas.

33. Vad ser du mest fram emot med 2011? Att Kasper kommer utvecklas så mycket!

 

Jag tog listan från Samantha, och svaren vart väldigt lika hennes, haha!


Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till ebba.

HAhaha, söt du är :D Det gör ju inget! :D

2011-01-02 @ 13:58:12
URL: http://ebbaojag.blogg.sejag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0