Tänder på g!

Jag tror Kasper börjar få tänder. Han är som en liten hulligan som sliter och drar i allting han får tag i och stoppar det i munnen, och blir helt frustrerad och ledsen när det inte hjälper mot kliandet. Det är vad jag tror, jag kan ju inte veta om det kliar i hans mun eller inte, men det verkar som det iallafall, haha! Jag ska snart gå ut på en promenad med honom så han får sova lite, han är jättetrött och gnällig just nu. 
  
Imorgon blir det BVC, och jag har äntligen hittat bvc-häftet, happyface! :D
På sjukhuset för drygt en vecka sen vägde Kasper 6950g och sen dess har han ätit som en tok, så lite mera än så tror jag han väger nu :p Ikväll på tv är det halvåtta hos mig, sen handbollsvm, Sverige-Argentina. Pusshej





Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Haha vad söt!

2011-01-18 @ 22:48:02
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0