Veckans planer.

Idag vaknade jag och Kasper upp hemma hos hans mormor, vilket inte är så ovanligt. Men oftast blir det så om man ändå ska tillbaka till stan dagen efter. Men det var jättemysigt och trevligt, precis som vanligt! ♥
Vi tog bussen till lagerberg för att träffa Erika och hennes myspojke Jamie. Så roligt att de är nästan i samma ålder, haha de är så söta! De låg mittimot varandra och kollade på varandra, och Jamie började asgarva åt Kasper och de rullade på varandra och åt på varandras fötter? Barn är för söta ibland. Det måste vi göra om!
    
Imorgon - Åka till Jossan och Kasper ska vara fotomodell, hihi!
Onsdag - Åka till rinmangymnasiet och träffa studievägledaren som ska hjälpa mig välja linje.
Lördag - Träffa min faster.


Kommentarer
Postat av: Jossan

det ska bli kul att se hur mira reagerar på en bäbis :) hon har bara elkt med mina kusiner där den äldsta är 5 år x)

2011-01-24 @ 18:58:55
URL: http://pousar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0