friday

Idag tog jag och Kasper en rejäl sovmorgon, han vaknade kvart i nio och somnade om efter tio minuter och vi sov till tio över tolv då min faster ringde. Vi mötte henne utanför min farmor som bor på andra sidan gatan och tog en promenad hem till henne. Där åt vi god mat och busade massor, är så glad att vi har dig♥ Vid femtiden knatade vi hemåt till mamma, och har vart där resten av kvällen. Hade även fått brev om mitt pluggande, så nu är det bara beställa böcker tills den 8 Augusti! :D Imorgon, vad händer då? Kasper skulle vart med sin pappa, men det vart förhinder så får hoppas att det blir fint väder så hans mormor kan ta med honom på en promenad så jag kan få städa lite ifred ;) Min lillebror kanske kommer och sover hos oss imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0