igår & idag

Igår kom min syster över och hälsade på inte långt ifrån efter vi vaknade. Vid klockan tre började vi gå till Lidl för att lämna Kasper med hans pappa. Fanny skjussade hem mig till mamma på cykeln, för jag skulle låna mammas dammsugare och golvmopp eftersom min dammsugare vart kvar med Charlies grejer. Jag skulle egentligen bara passa på och storstäda medans Kasper var borta, men det slutade med att mamma följde med och möblerade om. Så nu sover jag i vardagsrummet och Kasper får heelt eget rum. Vid klockan sju gick jag och hämtade Kasper igen, lagom tills vi var klara, mamma var snäll och gjorde det sista medans jag var borta. När jag kom hem var lillebror här och Emelie kom strax efter. Dom gjorde oss och Kasper sällskap inatt, myspys♥
.
Idag började dagen redan klockan nio. Sen dess har jag lagat mat, gjort 8 burkar burkmat till Kasper som innehåller lax, potatis och morötter. Hoppas mammas mat duger för lille herrn! Vi kom precis hem från affären och Kasper sover just nu, när han vaknar ska vi dra oss till Jossan :) Nu ska jag göra smoothie, puss.


Kommentarer
Postat av: E - född -95 och blivande mamma

sv; visst, bara adda msn så kan vi prata där om hur du vill ha den + skicka bilder och så :)

2011-07-17 @ 20:02:22
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0