your choice..

Kasper tyckte det var dax att gå upp kvart i sju idag, så han fick mat och ny blöja. Sen busade vi och myste lite och somnade om efter en stund, och vaknade vid halvnio igen. Klockan tolv ska Kaspers pappa vara hemma för att ta Kasper, men det tvivlar jag starkt på. Då visar du vara vem som är viktigast, dina kompisar och ditt ex eller din egna son, tragiskt.. Men idag är det iallafall bestämt att jag ska åka med på stan med Samantha och sola och vara lite barnledig typ andra gången på 8 månader.. Får se hur det blir med barnledigt..
Ihelgen kommer iallafall Sarah och Jonathan hit och myser med mig och Kasper, looovely! :D Ska bli så roligt dels för Kasper att träffa en jämnårig, det skiljer bara någon vecka på dom, och så är det ju supermysigt med sällskap också. Nu protesterar min son för fullt, see you!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lollo nyfiken här. Såg på facebook att du och killen gjort slut. Sitter väl ungefär i samma båt skulle man kunna säga. Hur kommer ni att göra med Kasper? Bor du med någon av dina föräldrar? Skulle vara skönt att prata med någon i samma situation. Om du har lust, godkänn inte den här kommentaren är du snäll :)

2011-06-05 @ 19:55:17
URL: http://mimmismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0