Gårdagens!

Igår var det verkligen en vårdag! På morgonen vid tio kom Angelica hit och informerade om
att börja sälja Oriflame, det är roligt så jag började med det :) Vid klockan 12.30 började vi
gå till Skiftinge i det fina vädret, och var framme 13.50 - så galet skönt! Kan ju säga att det
känns i benen nu. Var hos mamma ett tag och tog även hem min kamera och kortläsare.
När jag kom hem somnade Kasper nästan på en gång och jag gjorde mangopure och mixade
pyttipanna till Kasper :) 
          
Idag vaknade vi halvnio, vilket inte är så ovanligt för nu senaste tiden har har velat vakna mellan
6.00-7.00, så det vart en liten sovmorgon :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska
försöka hinna med och göra lite saker, som att
Gå till affären och köpa välling
Rensa kort och videosar och sen lägga in på hårddisken
Städa badrummet
Jaja, det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0