Kaspers artonårspresent.

Idag var var jag på banken och fick lite information om barnsparande. Så på Kaspers 18årsdag kommer
han få ungefär 22.000kr i plånboken! Önska jag kunde ge dig så mycket mer, skulle kunna ta ner månen
till dig, jag skulle kunna ge dig hela världen! Jag försöker ge dig all kärlek du är värd istället, min fina son♥
Det var meningen att jag skulle åka till Skiftinge och lämna in kontraktet, men det gick icke eftersom det tog
hela 2,5 timme på banken, fixade lite mer grejer så nu är det fixat också!
Kasper somnade för en stund och min pojkvän kom nyss in med en stor skål med glass, så det ska jag också
ta och fixa till mig. Tjingeling♥


Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

GRATTIS, du har vunnit en ring i min blogg! :D Vänligen återkom med din adress till min mail [email protected], inom tre dagar, annars slumpas en ny vinnare!



MVH Anja.

2011-03-12 @ 15:48:00
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0