Man lär sig av sina misstag.


Idag har jag och Kasper fått sällskap av Charlie här hemma, han var hemma från praktiken idag.
Jag och Kasper tog en promenad till OKQ8 för att skicka ett paket, gick hem och åt lite lunch, sen
vid två gick vi alla och handlade. Skulle pröva och göra en ny maträtt med efterätt,
Curryris med kycklingspätt och äpplen - vaniljmousse- och nyponkaka.
Kan ju säga att det inte riktigt vart som jag tänkt mig.. Kakan vart helt misslyckad för jag glömde
grädde, det ända som gick och äta var vaniljmousset ovanpå, det smaka som pannakotta!
Det vart ingen elegant kycklingspätt, det vart vanliga kycklingbitar, men det vart lika gott ändå!
Jag ska pröva göra om den där kakan igen, fast när jag kan göra det i lugn och ro och inte stressa.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, även om det är helg vaknar ju Kasper lika tidigt ändå imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0