10 fakta om mig

#1: jag lever för min son
#2: min farmor är världens bästa och jag vet att dagen då hon inte finns mer kommer så småningom, den dagen kommer vara den värsta som finns!
#3: jag heter Anja Ida i mellannamn.
#4: jag hatar folk som ljuger och hittar på bara för att det ska vara bekvämast och bäst för dom själva, men tänker inte på någon annan.
#5: jag har en p-stav i armen
#6: jag skulle kunna göra precis vad som helst för min son och min familj, kan hugga av mig ena benet för deras skull.
#7: jag kommer oftast ihåg mina drömmar i detalj och tänker på dom hela dagarna, och måste berätta dom för någon.
#8: Mina framtidsdrömmar är att ha 3-4 barn, ett stort hus med stor tomt och vara barnmorska.
#9: när jag är ledsen och inte kan sova, brukar jag lägga kasper brevid mig, då somnar jag på två röda.
#10: nu ska jag åka, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0