överallt och ingenstans


Kommentarer
Postat av: Amanda - fotoblogg

va söt son du har :)

ha en bra dag,kram!

2011-05-18 @ 15:10:13
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Jaha, vad kul! :) Jo, visst kan jag det! Jag läser bara två ämnen, eftersom jag ska börja i gymnasiet igen efter sommaren och tyckte för det första att jag inte bara ska plugga hela bäbistiden, och att jag ville ha tid med Sabina. Så jag läste en kurs åt gången, först Svenska B, som tog kanske två-tre månader bara, det var sex skrivuppgifter man skulle göra, och skriva är min starka sida, så satte jag mig bara ner två-tre timmar så var jag klar med en skrivuppgift, som bara skulle rättas lite sen när den kom tillbaka. Sen är det ju olika på alla komvux säkert, och beroende på hur snabb/bra man är på ämnet och så. :( Och nu läser jag ju somsagt Matte C, och matte är jag lite sämre på, så det går lite långsammare. Och matte är ju mer ett ämne man behöver hjälp med, för om man jobbar hemma och det är något man inte förstår är det ju ganska svårt att gå vidare, i svenskan är det ju bara att skriva utifrån sig själv liksom. Och jag kan bara åka på en lektion i veckan eftersom det bara är en av veckans lektioner som är på kvällstid, därför det tar lite längre tid för mig också. Men nu har jag hållt på i kanske 5-6 veckor och nästa vecka ska jag göra mitt första prov. (det är fyra områden, två prov och två inlämningsuppgifter). Ska försöka hinna göra en av inlämningsuppgifterna nu innan sommaren, och sen de andra två områdena med ett prov och en inlämning efter sommaren då jag inte börjar skolan förens november, då Sabina blir ett. :) Så man kan göra ganska mycket som man vill och i vilken takt man vill, superbra! :) Och allt finns över internet för oss också, vet inte om det är lika överallt där heller. Nu vart det en skitlång kommentar, men fråga gärna om det är något mer du vill veta. :)

Söt Kasper är förresten! :)

Kram.

2011-05-18 @ 22:10:33
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

ojj ojj vad plutten klättrar och busar. Riktigt liten söting där :)

2011-05-19 @ 15:04:48
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0