vi har gjort det förr och vi gör det igen

Nu tog det sådär lång tid igen för mig att uppdatera, och det ber jag om ursäkt för! Idag gick vi upp vid klockan 15, haha sinnes! Men Kasper vaknade vid 10 och fick välling och då låg vi bara kvar i sängen fram till typ tolv, och då somnade vi om, men det ska det bli ändring på ;) Har också vart hos mamma idag, vart bjudna på mat, kött, potatis och sås, mums! Hjälpte mamma att möblera om min lillebrors rum, vart finfint. Nu kom vi hem för inte länge sen och Kasper ligger och sover och jag ska göra nånting och äta, puss!
Vi har gjort det förr och vi gör det igen, vi tar oss igenom det här tillsammans.
Du och jag mot världen, mammas älskade prins♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0