lucky strike

Kasper har krånglat nästan hela natten, bara smågnällt och inte kommit till ro, det är nog drömmar som spökar. Han vakna 8 imorse och vi bara busa och tog det lugnt fram till 10 då vi tog bussen till dagis. Gick hem när jag lämnat honom och tog ett varmt bad och fixade lite. Fick skjuss till stan vid ett och ställde mig utanför arbetsförmedlingen och rökte, då kommer det fram en 50årig gubbe och frågar mig om jag kan köpa ut på systembolaget åt honom, haha najs! Var på möte som tog hundra år, men tröstade mig själv med kinamat, muuumsfillibaba! Nu ligger vi och kollar big brother och Kasper ska sova snart, då åker chipsen, ostbågarna och drickan fram! :) Nej, vi hörs, PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0