Dag 7 - mina närmsta vänner.

Dag 07 – Din bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Din tro
Dag 10 – Vad du hade på dig idag
Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – Vad som finns i din väska
Dag 13 – Denna vecka
Dag 14 – Vad du hade på dig idag
Dag 15 – Dina drömmar
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Jag har faktiskt ingen bästa vän, så jag skriver om mina bra och närmaste vänner istället.

En vän som jag tycker är väldigt bra och jättesnäll är Samantha Blom.
Det är så sjukt för jag känner igen mig själv i henne,
vi har liksom så mycket gemensamt. Vi lärde känna varandra
när hon väntade Ebba och jag väntade Kasper,
eller det var egentligen innan jag väntade Kasper.
Vi har inte träffats så jättemånga gånger men pratar nästan
dagligen. Jag kan prata om allt med henne, hon förstår vad det än handlar om.
Säger bara, en sådan vän borde alla ha.♥

En annan vän jag saknar något så otroligt mycket är Tove Pettersson.
Vi var bästa kompisar i högstadiet och kom jättebra
överens från första gången vi träffades. Vi började i samma
klass i sjuan och gick skilda vägar när vi slutade nian.
Jag önskar verkligen att den tiden kunde komma tillbaka,
och att vi hittar tillbaka till varandra såsmåningom.

Min mamma är min bästavän, min förebild och min livsglädje.
Hon finns där alltid för mig och jag är så otroligt glad
att jag har henne, det finns ingen bättre mamma!

Jag är självklart jätteglad att jag har er andra också,
ni vet vilka ni är.♥


Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba.

Åh, jag får tårar nu :( Blir så glad av dina fina ord, de värmer verkligen jätte mycket! Jag är så glad att vi har lärt känna varandra. Jag kan prata om ALLT med dig och ändå veta att det stannar hos dig och att det inte sprids vidare, det är jag så glad för! Tack för att du alltid förstår mig och finns här för mig, du ska veta att jag också finns för dig vad det än gäller! En vän som DU, borde alla ha <3<3

2010-12-06 @ 21:35:50
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min lilla gumma för dom fina orden du skrev snyft Ni är dom finaste barnen som finns, både du o dina syskon å självklart lilla Kasper<3 Jag är så otroligt glad o tacksam att jag har er å får vara eran mamma/ mormor! Älskar dig<3<3

2010-12-07 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0