Dag 23, 24, 25, 26.

Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor

Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Något som får mig att må bättre är min underbara son. På morgonen när man vaknar upp med en pratande och skrattande liten kille brevid sig och när man säger "godmorgon" så får man världens smile. När jag är ledsen och allt känns jobbigt är det skönaste som finns att prata med någon om det, och att höra "det kommer ordna sig".
Något som får mig att gråta är svårt att säga, jag gråter för det mesta just nu, haha! Men det kan vara allt från att jag kollar på bilder på Kasper då han föddes till att jag tappar en tallrik i golvet när jag är på dåligt humör.
En första bästavän. Hon heter Josephine Pousar och vi lärde känna varandra när vi var bebisar, eller det var våra mammor som lärde känna varandra. Vi gick på dagis tillsammans, och årskurs 0-9. I åttan hände det nånting och vi vart osams, sen dess har vi gått skilda vägar, vilket jag tycker är väldigt synd!
Mina rädslor är att förlora dem jag älskar, det är det värsta som kan hända! En annan grej jag är livrädd för är att det ska börja brinna eller det blir inbrott och alla bilder och kort ska försvinna, sen jag var liten och alla bilder på Kasper, haha kanske är fjantigt men så är det!

Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Det är inte försent att ta upp kontakten med Jossan igen.

Jag är övertygad om att ni kan hitta tillbaka till varann igen :)



Kraaaam <3

2010-12-27 @ 09:42:37
URL: http://pousarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0