Det är lätt att vara efterklok.

Igår hade min lillebror luciafirande i slagsta, missade alltihopa för jag hittade inte vägen,
men kom lagom till fikat iallafall, hähä. Efter det åkte jag med mamma och dem hem
för jag skulle skriva ut mågra julkort. Är där och bara tar det lugnt, men skriver jag ut
några julkort då? Nej. Det glömde jag totalt, haha sånt som händer.
Måste berätta en jätteläskig sak som hände igår!
Charlie höll på och fyller i badvatten i badkaret och går ut därifrån UTAN att släcka.
Efter en stund går han in igen och det är släckt och det är någon olja eller någon
liknande i hela badvattnet! Uscha, va läskigt! Menmen, det är väl min kära morfar
som busar för oss skulle jag tro :)
Min älskade prins är så himla duktig! Han somnade 22 igår, vaknade 7.30 imorse
för att äta lite, sen somnade han om till 9.30. Min lilla solstråle. ♥♥ Nu ligger han
här och försöker stoppa in hela sin hand i munnen, sötnosen. Nu ska jag äta frulle
sen ta tag i städningen och disken! Puss & Kram, skumbanan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0