Julklapparna!

Gosedjur från Kaspers farmor
Skedar, mitt-första-år-bok och bultbräda av Kaspers mormor.
Leksaker av mormor.
Superman-pyamas av mormor och clowntofflor av mamma och pappa
Tomtenalle, lakanset och mysfilt av min lossaspappas släktingar
Kläder av min faster
Spegel av Charlies mormor, tröja av mig och Kasper, elvips från Charlies mamma
Almanacka, handdukar, lakanset av min mamma.
Bad-dräkt av mig och Charlie, filtar av lådsaspappas släktingar till Kasper.
Mjukisbyxor av mig och Charlie, Väst av moster Fanny, kastruller av min faster.
Strumpor x3 av mogges syster, nappflaska av moster Tilda, H&M presentkort av min mamma.
Jag fick en davidbeckhamparfym av älsklingen och han fick lacoste av
mig. Västen, byxor + skjorta och fluga är från Kaspers morfar.
Kläder från Kaspers söta faster Elin och filten från min mamma.
Jeans av faster Elin, toast av Charlies mamma/mormor (?)
Lelias kokbok av min syster Fanny.
Body och röd tröja från mig och Charlie, tigerpyamas av Ebbisen, halsband av
min pappa. Så är det nog lite mera saker jag inte kommer på just nu, men tack
alla underbara för de fina julklapparna! ♥

Kommentarer
Postat av: Majja

bodyn "mom+dad=me" har jack med och sånt där påslakan :)

2010-12-30 @ 19:30:56
URL: http://mammatilljack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0