Svar på tal

Har fått en del kommentarer om hur det gick när "mediumet" var hos oss.
Det mesta stämde, hon höll händerna på mina axlar och sa att jag är trött
och utmattad 24/7 och behöver äta vitaminer och sånt där. Så sa hon att
Kasper hade två "skyddänglar" som var ett ungt par som hette Mary och Paul.
För er som också tror på sånt, så tror jag att det är ett par som
förlorat sitt barn för länge sen, och Kasper nu har fått barnets själ,
hon beskrev det som att paret stog hand i hand och var så stolta över
Kasper.
Så sa hon även att det var en man som ofta stod och kollade ut
genom fönstret i mina syskons rum.
När hon höll händerna på min systers axlar sa hon att hon skulle
passa att jobba med att hjälpa djur eller människor för hon är
sådan person som skulle passa som det.
Så var det massa mera som jag inte kommer på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0