Trevlig dag va.

Idag gick jag upp åtta för jag hade tvättstuga, väldigt duktigt av mig! Vid tolv gick jag och
Kasper till torget för att möta Samantha och Ebba, hihi. Vi gick hem till oss ett tag och bara
tog det lugnt och pratade. Ebba och Kasper både pratade och grät i kör, haha våra sötnosar!
Efter ett tag tog vi en promenad till pizzerian här i närheten och åt pizza, mums tack! Tog en
liten promenad till och sedan tog dem bussen hem. Tack för dagen. ♥ Nu sitter jag här helt
genomfrusen efter att ha vart ute i det iskalla, ska nog ta ett varmt bad! Hörs senare, puss.



Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till ebba.

aw våra gullnissar! tack så jätte mycket själv för dagen! puss

2010-12-14 @ 18:56:29
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0