Trevligt besök.

Idag var Charlies mamma, mormor och morbror här och åt lite tårta eftersom han fyller år på måndag. Väldigt trevligt var det, han fick en sodastream och en brödrost. Det gillar vi! Kasper fick även presenten han också, en body, byxor och en skallra som han älskar! Lite julklappar fick han också, men det är ju inte jul än ;) Skulle springa till coop och köpa chips ca 21.30, och när jag väl är framme och ska betala upptäcker jag att jag glömt plånboken hemma, så det är bara gå hem igen. jag går tillbaka och när jag kommer fram låser dem dörren framför ögonen på mig. Vad ska man säga? Finns inget annat och göra än att gå hem igen, utan chips :( Tur att jag pratade med min älskade mamma i telefon hela vägen (vägarna?) Nu sitter jag här iallafall och ska snart sussa. Kasper ligger redan och sover, han har ju fått en ny speldosa till sängen som han låg och skratta och prata med innan han somnade, duktiga killen♥. Han brukar annars vara kinkig med att somna utan tutte eller napp. Nu ska jag fixa mig, puss&kram, skumbanan.
Så här trött blir man efter att ha haft främmande och busat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0