15 sanningar om mig

♥ lukten av mandariner påminner mig jättemycket om julen.
♥ jag tål inte att skala potatis och rotfrukter.
♥ jag spelade handboll i 7 år och saknar det jättemycket
♥ jag har cellskräck och hatar trånga utrymmen och får panik såfort någon håller om mina armar.
♥ jag älskar allt som har med mumin och göra!
♥ jag har fräknar på händerna
♥ mitt efternamn ravnestam är ursprunget från tyskland och var från början von raven. (uttalas rafen)
♥ och det är bara 7 stycken i hela världen som heter det, åtta med Kasper.
♥ jag älskar att bli kliad på ryggen
♥ jag tycker om inredning väldigt mycket
♥ bensin luktar gott
♥ jag ska bli advokat när jag blir stor
♥ jag gråter till lejonkungen
♥ jag tror på spöken och vill gå till ett medium
♥ min son, min pojkvän och min familj är det viktigaste i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0