Staden

Hejsan hoppsan,
imorse tog jag och kasper en promenad till icamaxi och köpte frukost,
det var bra gjort av oss för det var så tidigt som klockan 11, haha!
min lilla skrutt har vart glad nästan hela dagen och dragit på ett smile
ett antal gånger, jag bara smälter.
vi har även vart på stan, jag, charlie, kasper och alex.
vi träffade kija, issa och jennifer där, och gick runt lite med dem.
vi kollade efter några fiskar, eftersom vi ska köpa ett akvarium
på söndag. skulle även till kyrkogården, men ska ta det imorgon
istället eftersom alex skulle nog inte orka gå.
Nu på kvällen kollade jag på en film som gick på tv - drag me to hell.
Ha en bra forsatt lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0