Svar på tal.

Fick några kommenterar om att vi hade prövat ge Kasper flaska,
syftet med att vi gjorde det var att vi skulle se om han tog flaska
ifall det blir så att jag måste bort en längre stund då Kasper inte kan följa med,
så han kan vara med sin pappa en stund, eller om både jag och Charlie ska bort,
ja, ni fattar? Kanske inte så kul och stå där med en vrålhungrig Kasper, hehe..
Jag vet inte om det är så man ska gå till väga för att se om han tar flaska,
men hittills har har bara fått d et två gånger, och amningen funkar
hur bra som helst ändå!

Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

jag har pumpat och gett Jacob i flaska 5 -6 gånger, ville bara berätta vad som hände mig med Adam, för jag ångrade mig när ja inte kunde amma längre. men då fick adam flaska någon gång om dagen för ja pumpade varje gång vi gick ut för ja ville inte sitta mitt på stan och amma. =) hoppas du inte missförstod mig ville bara berätta vad som kunde hända och vad som hände mig så inte samma sak händer er. man kan ju ge dom flaska flera gånger utan att det blir så. jag tycker det känns bättre att ge flaska för då vet man hur mycket dom får i sig. =) förlåt om du missförstod mig och tog det negativt

2010-10-21 @ 21:59:51
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0