Bara rent allmänt.

Jag vill bara göra en sak klar för vissa personer. När jag vart gravid i december var jag och Charlie jätteglada att vi skulle få ett litet barn tillsammans. Men jag fick missfall och hade jättesvårt att komma över det, så vi ville försöka igen med att bli gravida. Och det vart vi. Jag ångrar inte en sekund att vi försökte igen. Kasper var så otroligt välkommen och vi längtade så fruktansvärt mycket efter honom under hela graviditeten. Jag var 17 år och gick inte klart gymnasiet, so what? Kasper kommer få en jättebra uppväxt ändå och jag och Charlie är världens bästa mamma och pappa! Jag ska börja gymnasiet efter hösten, och kommer ha en utmärkt utbildning efter 3 år. Charlie kommer antagligen få sommarjobb som leder till jobb efter sommaren. Vi lever inte på SOC och vi ber inte våra föräldrar betala kredit, vi lånar eller får inte pengar av dem. Vi klarar oss med dem pengarna vi har.
Jag har världens finaste familj - min fina son och underbara pojkvän. Jag har även min andra familj - min mamma, mina syskon, lådsaspappa och min pappa. Jag har också så fina vänner, och min bästa vän - Samantha Blom. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit lyckligare. Visst har livet sina tråkiga stunder, men det är så här jag vill leva resten av mitt liv. Dem underbara människorna jag har i min omgivning som jag tycker om så mycket, de är det viktigaste i mitt liv!
Jag vill bara göra en sak klar för vissa personer. När jag vart gravid i december var jag och Charlie jätteglada att vi skulle få ett litet barn tillsammans. Men jag fick missfall och hade jättesvårt att komma över det, så vi ville försöka igen med att bli gravida. Och det vart vi. Jag ångrar inte en sekund att vi försökte igen. Kasper var så otroligt välkommen och vi längtade så fruktansvärt mycket efter honom under hela graviditeten. Jag var 17 år och gick inte klart gymnasiet, so what? Kasper kommer få en jättebra uppväxt ändå och jag och Charlie är världens bästa mamma och pappa! Jag ska börja gymnasiet efter hösten, och kommer ha en utmärkt utbildning efter 3 år. Charlie kommer antagligen få sommarjobb som leder till jobb efter sommaren. Vi lever inte på SOC och vi ber inte våra föräldrar betala kredit, vi lånar eller får inte pengar av dem. Vi klarar oss med dem pengarna vi har.
Jag har världens finaste familj - min fina son och underbara pojkvän. Jag har även min andra familj - min mamma, mina syskon, lådsaspappa och min pappa. Jag har också så fina vänner, och min bästa vän - Samantha Blom. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit lyckligare. Visst har livet sina tråkiga stunder, men det är så här jag vill leva resten av mitt liv. Dem underbara människorna jag har i min omgivning som jag tycker om så mycket, de är det viktigaste i mitt liv! Jag hoppas vissa personer har fått klart för sig att jag klarar mig utan skitsnack och avundsjuka människor i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

du är en jätte bra mamma till kasper och ja är säker på att han kommer få en jätte bra uppväxt. jag hade inte ens börjat gymnasiet när ja fick adam men nu är jag klar och har en utbildning och inte led adam för det. han har fått vara med mig mer och sluppit långa sena dagar på dagis och haft mycket ledighet!



när man får barn blir människor i ens omgivning smått tröga i huvudet, en del väljer att försvinna o en del finns till en början sen försvinner dom o andra gör massa andra kostiga saker, snackar skit mm.. MEN en äkta vän finns ALLTID där, jag hade ingen äkta vän för alla mina försvann =( men ja förlorade inget på det jag fick bara veta vilka som var äkta och nu har jag 2 underbara barn,



STÅ PÅ DIG SKIT I ALLA ANDRA! DU VET OCH JAG VET ATT DU ÄR EN BRA MAMMA OAVSETT!

2011-02-25 @ 20:51:17
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se
Postat av: Ericajonasson.blogg.se

Han kommer få en bra uppväxt ändå! Jag går inte heller skolan, kommer också få göra det efteråt! Stå på dig. Att du har en utbildning är inget som gör lilla Kasper lycklig, han behöver dig inte din utbildning! Och pengar är en skitsak när man har det man älskar!

2011-02-25 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0