Öppna förskolan

Idag var jag och Kasper på öppna förskolan med Samantha och Ebba, jättemysigt. Nästa gång ska vi göra gipsavtryck :) Sen gick vi till min mamma och var där resten av dagen, åt även Mogges goda mat, jummi!
Haha, måste bara berätta en väldigt rolig grej!
Ebba sitter och håller på och välter en hink med lego,
då säger min lillebror: Hon får inte hälla ut det där, då måste jag städa upp allting själv..
Då svarar Samantha: Men om hon häller ut det hjälper jag dig att städa upp det..
Då säger Alex: Ååh, tänk om du bodde här.

Haha, han är rolig han!

Nu sitter jag här och lillbusen har precis somnat, jag ska väl också gå och lägga mig och läsa när jag diskat upp disken först. Puss och godnatt, och tack för en underbar dag. ♥


Kommentarer
Postat av: Samantha - mitt liv som mamma.

Hahahah jag måste också skriva in det där i min blogg senare :D hihi!

2011-02-17 @ 13:53:31
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0