Finally!

Äntligen har vi fått nya datan. Äntligen har vi fått internet.
Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna.
I måndags var jag och Kasper på stan med Samantha och Ebba.
Supermysigt, som vanligt!
Igår vaknade jag av att Kasper ville ha mat runt 6:30-tiden, så
jag ammade han som jag alltid gör på morgonen. När han var klar
spydde han upp allting, och det sprutade! Så jag bytte lakan och pyamas
på honom och matade han igen, och då åt han någon minut så spydde han
massor igen, det bara sprutade ur munnen på honom! Fick typ panik och
gick och väckte Charlie som sov på soffan. Vi alla somnade igen och sov
till halvtio då Charlie också och då Kasper skulle äta igen och spydde, igen,
men den här gången fick han kväljningar och man såg hur magen "pumpade"
eller vad man ska säga, han hade så ont stackars och han var så utmattad och
trött så han orkade inte ens gråta eller skrika. Så jag ringde 1177 och de sa att
vi skulle åka till sjukhuset med honom, så ringde mamma som fixade skjuss,
så vi åkte upp.
Han vart inlagt på barn och fick vara kvar över natten.
Jättejobbig natt för honom men nu är han mycket bättre, feber bara.
´






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0