Full rulle!

Egentligen vet jag inte varför jag sitter här. Tvätten som ska vikas och hängas upp ropar på mig, disken ropar på mig, men jag orkar helt enkelt inte. Kasper har vart så extremt gnällig och ledsen idag, börjar gallskrika helt plötsligt och blir alldeles till sig och ingenting tröstar. Han fick lite alvedon nu på kvällen och det verkade hjälpa.
Idag har vi iallafall vart på BVC för samtal. Efter det var vi hos Kaspers mormor och hälsade på, även fast det bara var Kaspers morfar och morbror hemma och sen kom mostrarna. När vi kom hem till Torshälla var Kaspers farmor och farfar här, så det har vart full rulle hela dagen!
Nu ska jag göra lite nytta innan det blir poppa popcorn och sen sova.
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lite stor kepa va? ;) söt han är. :)

2011-01-23 @ 21:25:46
URL: http://pousar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0