Gosgos.

Idag sov jag och Kasper hos hans mormor, mysigt. Ibland är det skönt för mig och Charlie att vara ifrån
varandra, så man hinner längta och sakna varandra. Hugoponken åkte nyss till min pappa och flyttar till
Uppsala på lördag. De som ska ta över honom hade redan en finsk lapphund, en tik som de hade lärt att
söka svamp i skogen, de ska lära Hugo de också. Jag hoppas verkligen att han får det bra nu, att
han får springa lös ute i skogen och bara vara!


Jag tror jag också börjar bli magsjuk, jag har haft ont i magen hela dagen och mått illa. Gäller bara att vila och
ta det lugnt och hoppas att det går över! Nu ska jag kolla one tree hill, så galet bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0