Kasper 4 månader!

Igår vart Kasper hela 4 månader, tiden går såå fort! De här 4 månaderna har vart de mest underbaraste och värdefullaste månaderna i mitt liv. Det är så fantastiskt att vara mamma. Att se sitt barn utvecklas och lära sig nya saker hela tiden, det verkligen värmer i mammahjärtat och jag blir så stolt över min lilla son. Jag ångrar inte en sekund att vi satte Kasper till världen, kan inte tänka mig ett liv utan min lilla prins, han är verkligen mitt allt.
 
Han kan:
- Skratta (så det låter hahaha)
- Kråla sig framåt med benen,
det går väldigt sakta med framåt går det!
- Rulla både från mage till rygg och från rygg till mage.
- Hålla i flaskan med båda händerna och kan hålla själv ibland.
- Börja äta gröt en gång om dagen, oftast till lunch.
- Greppa tag och sträcka sig efter saker, och allting ska in i munnen.
Det är nog mera som jag inte kommer på just nu.
 
     
Vikt och längd skriver jag upp den 1a februari då vi ska till BVC.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0