Onsdagen den tjugofemte

Igår tog jag bussen med Kasper till stan. Vi tog en promenad till Willys för att köpa blöjor och massa andra saker. Vid tvåtiden mötte jag Jossan och hennes kompis Cissi. Vi fick på stan ett tag och sen tog bussen till Icamaxi och sen hem till Jossan. Tog massa kort på Kasper, och även tillsammans med deras hund Mira som var helt galen i Kasper, hon slickade ner hela hans ansikte, hihi sötnosen! Efter ett tag kom mamma också, det var meningen att vi skulle ta ett "tre-generationers-kort" med mig, mamma och Kasper men det glömde vi totalt bort så det vart ingenting med det. Gick till stan för att möta älsklingen runt tio, så åkte vi hem till Torshälla. Tack för de fina bilderna, och framförallt för en mycket trevlig dag! ♥
Idag har jag vart på möte i skolan, på Rinman. Jag har bestämt nu att jag ska söka till SAM på Michael Elias, det blir nog toppen! :) Efter mötet gick jag förbi HM och hittade en gullig mössa till Kasper för 24kr, haha vilket fynd! Det är storlek 74/80 och massade perfekt!
När jag kom hem var maten nästan klar, hemmagjorda potatisklyftor, nuggets och currysås, jummi!
Nu ligger jag i sängen brevid min underbara son som redan sover. Jag har nyss betalat några räkningen och ska göra macka och varm choklad och gå ut och sätta mig hos min fina pojkvän, natti allihopa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0