fullspäckat!

Idag har vi vart hos min älskade farmor och hälsat på. Åt god mat och glass&jordgubbar till efterätt, mums ♥ Vid fem drog vi oss till Kaspers morfar och åt yttligare lite god mat och umgicks. Senare på kvällen tog jag, Kasper och mamma en promenad till kyrkogården och tände ett ljus för finaste morfar som skulle fyllt 70 år idag ♥
·
Imorgon åker jag och Kasper till Sarah och Robert i strängnäs och är där några dagar. På fredag kommer saknade Linus hem så ska umgås med honom och Jamie ihelgen, och på söndag åker vi ut på landet och är där några dagar skulle jag tro! Känns så otroligt skönt att nästan ha någon att vara med eller ha nånting och göra så jag får andra tankar och tänka på, och det är ju faktiskt Kasper första sommar så ska passa på och göra den till den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0