its time to move on

Idag är det 5 veckor kvar tills 9 augusti, då är det 3 år sen vi vart tillsammans. 3 år. Det är ganska sjukt, känns som om jag haft dig vid min sida hela mitt liv, men ändå känns det som om det var igår jag upplevde den där underbara känslan. Allt vi gått igenom tillsammans, både dåliga och bra saker, är jag så otroligt tacksam över att jag fått dela med just dig. Då det bara var du och jag, vi kunde göra precis vad vi ville, vart som helst, när som helst. Och våran lilla Kasper, din och min son, 50% Charlie och 50% Josefine, tack för att jag får ha den finaste gåvan en människa någonsin kan få tillsammans med dig. Jag saknar dig, så himla mycket, och det kommer nog ta ett tag för mig att inse att allt det där är över. Och jag ber dig inte läsa det här, det gör jag inte. Måste bara skriva av mig. Du har gått vidare, så jag har inget annat val än att göra detsamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0